vakilmelkialipour

ساخت وبلاگ

ئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه، مالباخته را متقاعد کرده بودند که برای دریافت جایزه خود، کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به او اعلام می‌کردند، در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند.

کلاهبرداری میلیاردی در تهران به بهانه «مسابقه تلفنی»!

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۳ میلیارد تومان از تعداد حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد که شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان نماینده شرکت مخابرات و یکی از اپراتورهای تلفن همراه و با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و دیگر اقدامات فریبنده اعلام کرده که شما برنده مسابقه خوش‌حسابی اپراتور شده اید و مبلغ ۲ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرد. پرونده های مشابه دیگری نیز در این زمینه به پلیس فتا پایتخت رسیده بود.

مقالات بیشتر:اعلام بطلان معامله

این مقام مسئول ادامه داد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه، مالباخته را متقاعد کرده بودند که برای دریافت جایزه خود، کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به او اعلام می‌کردند، در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند. شاکی هم با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود می‌شود.

سرهنگ گودرزی گفت: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری، متهمان در یکی از استان‌های همجوار تهران شناسایی و پس از تشریفات قضایی اعضای اصلی این باند در یک زمان و در سه نقطه مختلف دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مجرمان پس از انتقال به پلیس فتا بزه انتسابی را پذیرفتند و اظهار ندامت کردند. از این باند بیش از ۲۰۰ کارت بانکی مختلف به نام اشخاص غیر که به منظور پولشویی استفاده می‌کردند، ۱۱ گوشی تلفن همراه، 2 لپ‌تاپ، ۱۲ کارتخوان به نام اشخاص غیر، ۶۸ سری مدارک شناسایی کامل شامل شناسنامه، کارت ملی و ... و چندصد کارت هدیه کشف شد. متهمان باهدف سوءاستفاده از این مدارک و دستگاه کارتخوان و کارت های بانکی اقدام به جمع‌آوری آنها کرده بودند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان گفت: ممکن است شیوه های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما درنهایت به یک شیوه عمل می کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان برای دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماس‌هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است.

سرهنگ گودرزی گفت: هیچ سازمان دولتی اعم از صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه، شرکت مخابرات، سازمان حج و زیارت و ... با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه های اجتماعی با هیچکس تماس نمی‌گیرند و و صرف استفاده از لوگو یا نشان این سازمان‌ها بر روی پروفایل شخص تماس‌گیرنده در شبکه های اجتماعی دلیلی بر صحت و تائید منشأ این تماس ها نیست.

این مسئول انتظامی در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

مقالات دیگر:خدمات مجالس ترحیم شهرک گلستان

vakilmelkialipour...
ما را در سایت vakilmelkialipour دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vakilmelkialipour vakilmelkialipour بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 20:09

با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

به گزارش گروه اقتصادی یکتا،میزان افزایش حقوق حداقلی‌بگیران سازمان تامین اجتماعی مشخص شده و اکنون تعیین میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی در جلسات کارشناسی ادامه دارد؛ به گفته مدیرعامل این سازمان، افزایش حقوق‌ها در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

مقالات بیشتر:خلع ید چیست

چهارشنبه هفته گذشته، موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق مستمری بگیران و به عبارتی اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون سازمان تأمین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: افزایش مستمری بازنشستگان حداقلی‌بگیر بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد.

به گفته وی، رویکرد راهبردی تامین اجتماعی این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

به گزارش ایسنا، اخیرا محمدحسن زدا، سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرامی خویش، درباره چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: تعیین حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تابعی از ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی است که بر اساس آن شورای عالی کار هرسال حداقل حقوق را تعیین می‌کند و سازمان تامین اجتماعی مکلف است که همان را برای حداقلی‌بگیران اعمال کند.

وی افزود: بر این اساس برای سال جاری، کسانی که در سال گذشته حقوق پایه‌شان دومیلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده با مصوبه شورای عالی کار افزایش یافته و به چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان رسیده است.

این کارشناس حوزه تامین اجتماعی گفت: برای سایر سطوح درآمدی نیز ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی حاکم است که حقوق باید بر اساس هزینه زندگی تعیین شود. اکنون منتظر هستیم تا سازمان تامین اجتماعی سایر سطوح را مشخص کند، زیرا مانند شورای عالی کار نیست و باید سازمان درباره آن تصمیم بگیرد.

زدا ادامه داد: خاطرم هست که سال ۹۸ برای اولین بار جلسه تعیین مزد سایر سطوح درآمدی از طریق ایسنتاگرام و به صورت زنده برای همه بازنشستگان پخش شد تا در جریان تصمیم‌گیری قرار بگیرند. نمایندگان کانون عالی و کارشناسان سازمان حضور داشتند و هردو گروه نظرات خود را اعلام و در نهایت تصمیم نهایی اخذ شد. از معدود سال‌هایی بود که بعد از تصمیم‌گیری، اعتراضات کمی داشتیم و نشان داد اگر به مردم اعتماد داشته باشیم و آنها را در جریان تصمیم‌گیری قرار دهیم، هماهنگی بیشتری خواهند داشت.

وی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که سازمان قصد دارد این تصمیم را بگیرد. از مدیران فعلی می‌خواهم که اگر صلاح دانستند یک بار دیگر تجربه مفید سال ۹۸ را تکرار کنند. در جریان جزئیات گذاشتن مردم، حق آنها است.

مقالات دیگر:خریدار فرش تهران

vakilmelkialipour...
ما را در سایت vakilmelkialipour دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vakilmelkialipour vakilmelkialipour بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 14:31

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی یکتا، میر هاشم موسوی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و همچنین معاونین و مدیران ذیربط سازمان تامین اجتماعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیم جهت افزایش میزان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر جامع میان نمایندگان بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی مقرر شد طی هفته جاری با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی و با در نظر داشتن شرایط معیشتی بازنشستگان، مطلوب‌ترین تصمیم جهت افزایش میزان مستمری‌ها و ایجاد رضایتمندی این قشر اتخاذ و پیشنهاد شود.

مقالات بیشتر:وکیل در ارومیه

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پایان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تصمیمات درست، رضایت بازنشستگان تامین شده و به سمت ایجاد عدالت در پرداخت‌ها که هدف این سازمان است؛ حرکت شود.

مقالات دیگر:دفتر ازدواج نازی آباد

vakilmelkialipour...
ما را در سایت vakilmelkialipour دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vakilmelkialipour vakilmelkialipour بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 18:11